Thursday, June 23, 2011

Svar på klagemail.

Nå skal ikke jeg skryte på meg å være ekspert i norsk, men når du kaller deg salgsleder i et firma bør du kanskje lære deg å skrive litt bedre...
Følgende svar fikk Øystein etter å ha klaget på en telefonselger som skulle prakke på han et dårligere tilbud på strøm enn det vi har fra før...

Et av dagens største latterutbrudd. (nå skal det sies at de røde markeringene er det jeg som har gjort, men det så liksom så mye bedre ut da...)

Hei,
Takk for samtalen Øystein Hannevik.
Håper att allt ær i orden nå å att du fikk en forklaring
di tingen som hade blitt
Sagt feil i samtalen du hade med selgern tiligere.

Har nå gått igjenom rutinerne og dette kommer ikke til
Og skje igjen.

Takk for att du gav tillbakemelding på disse tingene.

7 comments:

Vibeke said...

Haha! Fornøyd? ;)

Kristin said...

Sånn passe... litt skuffa øve at du kommenterte hos Øystein fyst, men... D fins jo tilgivelse for så mye rart:-)

Vibeke said...

Hehe.. Men eg e no vel sånn rundt gjennomsnittet flink å kommentera bloggen din då, e eg ikkje? Eg les hvertfall kvart einaste innlegg;)

Kristin said...

Hyggelig at noen legger igjen spor ja:) Lurer av og til litt på hvem som leser dette tullet;-)

Vibeke said...

Ja sant:) Og du skriv no myyykje ant enn berre tull;)

Hildegunn said...

Wow. Bare...wow.

Kristin said...

Vibeke: jau takk...
Hildegunn: I know! (og vi sitter her og gjør tegnspråktegnet for wow;-)hehe)

Post a Comment